welkom alle volgers

maandag 28 mei 2012

Schet bij De Creatieve Zebra


Vandaag start de nieuwe challenge bij de Creatieve Zebra. En het is deze keer een erg leuke schets. Ik ben zelf wel van leuke schetsen dus ik kon er wel wat mee. Deze olifant heb ik al een hele poos en weet eerlijk gezegd niet waar hij van is. Omdat ik in het begon van mijn scrapperiode alle folie en papier er omheen weg deed en alles zonodig in nette hoesjes moest doen. Maar het papier is van Timholz gekocht op een beurs . Ik vul zelf altijd eerst de hele schets op met het papier en vevolgens begin ik pas in te kleuren. Heb het olifantje in gekleurd met derwents nr; 550- 600- 630. De randen heb ik afgsponst met distressinkt. de bloemen heb ik zelf gemaakt de vormen van de bloemen en de digi heb ik uit geneden met de criqut.  Ga maar eens kijken in de loop van de dag wat de mede dt ers er van gemaakt hebben. Ik plaats mijn kaart nu al vast omdat we straks gaan fietsen en er laat weer zijn. Na het fietsen gaan we pizza maken en eten bij vrienden van ons. Dat word meestal nachtwerk vandaar . fijne dag gr Gea

8 opmerkingen:

nicolet zei

Wat een leuk kaartje en die zelfgemaakte bloemen zijn prachtig!
Groetjes Nicolet

Glenda de Heide zei

Hoi Gea,

Wat een prachtige uitvoering van deze leuke schets.

een hele fijne dag toegewenst.

Veel liefs Glenda

Judith zei

prachtig kaartje en wat een mooie bloemen

groetjes judith

Margo zei

Wat een superleuke kaart en wat een toffe bloemen heb je erbij !
Geniet van het fietsen en de pizza !
Liefs
Margo

Christine zei

Knap kaartje Gea! Geniet van jullie avond!
Liefs
Christine

CreaSjouk zei

Leuk kaartje, lieve olifant!
Groetjes Sjoukje

greet zei

Wat een leuke kaart en je bloemen zijn erg mooi.

Groetjes Greet

Liesbeth zei

Ik vind je kaartje super geworden Gea, past allemaal mooi bij elkaar.
gr. Liesbeth