welkom alle volgers

dinsdag 1 mei 2012

bedankt

Toen mijn schoonmoeder in het ziekenhuis lag, was ze mijn kaarten aan het promoten. Vandaar da tik besloten heb om een bedank kaart te maken voor het verpleegend personeel in de stijl dat mijn schoonmoeder mooi vond. Heb eens eerder zo'n kaart gemaakt met deze kleuren. Ze vond hem erg mooi maar wou hem niet versturen . Want  er zat zwart in en dat deed je niet voor een verjaardag . Dus ik heb er een gemaakt in de stijl dat mijn schoonmoeder mooi vond..

4 opmerkingen:

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!
En dit waardeert het verplegend personeel vast heel erg :-)
Groetjes, Sandra

Sandra zei

Leuk je kaart daar zullen ze vast blij mee zijn !

*Oja ik wil je best het standaard patroontje opsturen in ruil voor een kaartje ?
Moet je me wel even een mailtje sturen voor je adres ;-)

Maaike de Ridder-Sack zei

Hoi Gea,
Ik vind deze kaart erg mooi, maar de reden dat ik deze reactie schrijf, is dat je de winnaar bent van de Candy op het blog van www.scrapmydream.blogspot.com
Wil je me even een mailtje sturen met je adresgegevens?
groetjes, Maaike

greet zei

Wat een prachtige kaart! Ze waren er vast hel blij mee!

Groetjes Greet