welkom alle volgers

zaterdag 26 december 2015

Cheerful Sketches

Na een hoop gedoe moest ik even scrappen want door middel van scrappen kom ik dus wel tot rust. Kan mijn hoofd even lekker leeg kleuren. Ik heb weer de schets van Cheerful Sketches gebruikt omdat ik het altijd fijne schetsen vind om mee te werken. Doordat ik ook met stampin up bezig ben heb ik even minder gescrapt , Maar blijf het toch doen hoor. Het papier wat ik gebruikt heb is van joy en de stempel is Realing bugg in Flower van Alota rubber stamps. 

5 opmerkingen:

Creaine zei

Heel mooi gemaakt. Gezellig dat je meedoet bij Cheerful. Succes.
Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-challenges.blogspot.nl/

Margreet zei

Superschattig kaartje Gea!
Bedankt voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Claudia's kaartjes zei

Hoi Gea,

Kei tof kaartje. Heel mooi.

grtjs
Claudia

Marieke zei

Super leuk kaartje, leuk dat je meedoet bij het Cheerful Sketches Challenge Blog.

Groet,
Marieke

carla zei

Gea je kaartje ziet er erg leuk uit.
Fijn dat je gebruik hebt gemaakt van onze sketch van Cheerful Sketches.
Bedankt voor je deelname.
Groetjes,
DT Carla