welkom alle volgers

dinsdag 24 november 2015

Nieuwe challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenge


De nieuwe challenge van Kaartjes Inspiratie Challenge is zondag al gestart. Maar mijn laptop had ik even uit geleend Vandaar dat ik nu pas mijn creatie plaats . Deze keer geen kaart maar we willen graag creaties zien . Als je even op KIC kijkt zie je mooie inspirerende creaties van onze dt leden .
Je hebt 2 weken de tijd om iets moois te maken.
Voor mijn creatie heb ik de criqut maar eens weer uit de kast gehaald en een kopje gemaakt waar je een paar thee zakjes in kunt doen en ik heb er een klein doosje bij gemaakt voor een lekker bonbon. Het papier is van stampin up . en  tot slot  de digi is van Sheri Baldi  of te wel my Besties

Ik laat deze creatie ook mee doen bij Knutsels en Kadootjes

4 opmerkingen:

Joanne kramer zei

zo'n leuke creatie! groetjes Joanne

martina's kaartjes zei

een heel erg mooi kaartje!
geslaagd
grtjs, martina
x

Nicolette zei

Wat een mooie creatie heb je gemaakt Gea.
Groetjes Nicolette

Monique zei

Wat leuk gedaan Ghea. Ik krijg spontaan zin in thee.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique