welkom alle volgers

maandag 30 maart 2015

Puinhoop Verbouwing


Zou ik een kaart moeten maken voor http://fitztownchallengeblog.blogspot.nl/ Was ik het vergeten. Nu weet ik het weer ik had een roos gekregen die had ik verwerkt in een verjaardagskaart met een hart. Maar waarschijnlijk door de drukte met mijn verbouwing ben ik mijn digi vergeten op te slaan . Heb wel een kaart gemaakt en verstuurd. Naar mijn vriendin. Maar niet naar .http://fitztownchallengeblog.blogspot.nl/  Nu met deze kaart hoop ik het nog een beetje goed te maken . Ik baal nu zo van mezelf. Maar ben blij dat ik qua hobby weer op mijn plekje zit en alles weer bij kan houden gr gea

4 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi Gea,

Leuk kaartje.

grtjs
Claudia

Margo zei

Erg leuke kaart Gea en nou ja, dat kan gebeuren, daar zullen ze toch niet over vallen denk ik?
Groetjes
Margo

CRAZYCRAFTSHED zei

Fabulous and wonderful card Gea love the colour's and lovely to have you as our GD over at Fitztown
Dianne xx :)

The Red Mullet Band zei

Your card is cute!!! I love the cat!!! Congrats!!! Hugs. Ana Isabel