welkom alle volgers

donderdag 13 februari 2014

Challenge # 75

Er is weer een nieuwe challenge gestart bij Nadia's
Het thema VOOR this week is gekozen deur Cristel,
 en ZIJ Wil graag bordurenwerk op JE Creatie Zien, 
LET OP this Keer use of si Weer EEN STEMPEL
Het thema  voor deze week is  gekozen door  Cristel,  
en ze  zou graag zien een aantal Brodery op uw creatie , 
 PLEASE  NOTE deze keer een gebruikt STAMP
Ik heb een eenvoudige borduurwerk gedaan omdat ik nooit borduur. Vandaar dat ik het niet te moeilijk heb gemaakt , dus jullie zien dat het ook simpel kan en dat het toch leuk is . En ik vond het eigenlijk heel leuk om te doen. Ik heb een stempel van Lacy sun shine gebruikt en het in vrolijke kleurtjes gedaan zo heeft mijn kaart een beetje de flower power style al zeg ik het zelf.
Ik zou zeker even een kijkje nemen om Nadia's Blog om te zien wat voor mooie creaties de team leden hebben gemaakt

5 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Hij is prachtig geworden je kaart Gea, ik vind hem supermooi geworden zo met dat borduurwerk.
Liefs van Anita

Corrie zei

Je wist het al, maar hier zeg ik ook nog even dat is super trots op je ben, zo gaaf gemaakt, als ik jou was zou ik het eens meer doen, want je hebt prachtig geborduurd.
Het is een héle mooie kaart.
Lieve groetjes,Corrie

ANJA 3D zei

Schitterende kaart. Mooie kleuren, Prachtig geborduurd. En een leuke stempel.
Groetjes, Anja

Unknown zei

Je kaart is super leuk geworden en heel mooi ingekleurd

Groetjes Tonnie

jolanda zei

mooie kaart