welkom alle volgers

maandag 3 december 2012

kanjerstichting

Deze konijn is gemaakt voor een ziek kindje. Via de kanjerstichting heb ik een adres van een zieke kindje . Deze kaart is voor een 3 jarig kindje  dus heb ik de kaart rustig en fel gekleurd gemaakt. Verder heb ik er alleen een strikje op genaaid zodat het kaartje te voelen en te aaien is. Aan de zijkan zitten 3 stippen perfect pearls . Geen knopen of iets waar het zich aan zeer kan doen of het er af kan peuteren en doorslikken. En eenvoudige duidelijke veilige kaart. Hij doet mee aan ;
 

6 opmerkingen:

jolanda zei

mooi vrolijk kaartje

Marianne zei

Erg leuk gedaan.
Liefs, Marianne

Anita Meijer zei

Wat een schattig kaartje heb je voor dat zieke kindje gemaakt Gea, ik zie het glimlachje alweer tevoorschijn komen als de envelop opengemaakt wordt. Ik vind hem super.
Liefs van Anita

Anne zei

Gorgeous card, smashing colouring too
Thanks for playing along with Digi Galore
Anne x

cabio's craft corner zei

Cute and adorable card. Thanks for joining us at Oozak Challenge and hope to see you again for the next ones :o)
Hugs,
Cabio

Anoniem zei

Leuke kaartje is je daar gemaken.

Fijnes ook dat je hebt er bij geschreven van een buitenlandse kleuter.

Arme kinderen.

Den Meester