welkom alle volgers

vrijdag 31 augustus 2012

Te laat

Dat is even balen. Had ik een mooie schets voor een leuk idee is de challenge gesloten een dag te laat. Nou ja ik wil jullie hem toch laten zien. Want  http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/ had een mooie schets met als thema vakantie. Nu waren wij in Epen en Roermond met vakantie , In Roermond met een reden onze zoon is daar gaan samen wonen en gaat werken in het Arresthuis. Daarin het het hotel hebben we geslapen en gedineerd. Ik moet zeggen het is een super mooi  hotel. Het is vroeger een gevangenis geweest vandaar de naam Arresthuis. Nu zie ik als scrapper altijd leuke papiertjes en kan overal kaartjes van maken zoals mijn kinderen wel eens zeggen. De borden waren in de style van het gevangenis wat de boefjes (hum) vroeger op de muren kalkten en krasten. Je zag het ook terug  op de doosjes van het schampoo en zo. Dus de lege doosjes heb ik mee genomen  en verwerkt in een kaartje voor mijn zoon . Zo kom ik aan de kaart het thema is vakantie en omdat wij massaal vakantie gaan vierren moet de andere helft van ons aan het werk zodat wij kunnen genieten van onze vakantie. Deze kaart is dan ook om hem succes te wensen als wij vakanie hebben en hij start met zijn  nieuwe baan.
.


1 opmerking:

Anita Meijer zei

Hé dat is jammer Ghea dat je net te laat was want je kaart is super geworden en een mooi verhaal erachter, jullie een hele fijne vakantie en je zoon die is gaan samenwonen en begint met zijn nieuwe baan. Top.
Groetjes van Anita