welkom alle volgers

dinsdag 28 februari 2012

Sunday sketch

Moet ook nog een paar geboorte kaarten maken. Denk dat dit even de laatste is voor mij ben even klaar met geboorte kaarten. Er zijn 8 dames zwanger .Waarvan ik er 16 kaarten zou moeten maken voor me zelf en voor de kinder groep van onze kerk. Het word een beetje veel op deze manier dus nu ga ikeven wat anders maken. Bovendien is er vorige week een van de baby's overleden. Dit gezin krijgt het zo moeilijk om tussen al die pas geboren baby's te zijn . En het verdriet van mijn eigen kleinzoon komt dan mee kijken. Ik laat deze kaart mee doen aan de challenge van  http://sundaysketchandstamp.blogspot.com/.
En dan morgen nog een kaart  die ik gemaak theb voor DCZ.Dan doe ik de hele week even niks meer met scrappen. Pauze Pauze en op mijn kleinzoon passen tot vrijdag . Hij komt over een half uurtje .

3 opmerkingen:

Liesbeth zei

Dat zijn er nogal wat Gea, en wat zijn je laatste creaties mooi zeg, en soms moet je dan idd. een pauze inlassen, geniet van het bezoek van je kleinzoon, lijkt me ook geweldig.
gr. Liesbeth

Margo zei

Wat ben je weer een bezige bij geweest ! Prachtige kaartjes hoor ! Las nu maar een welverdiende pauze en geniet maar van je kleinzoon !
Liefs
Margo

Unknown zei

Hi Gea, a lovely card, thank you for entering our challenge at Sunday Sketch and Stamp this week!

Hugs, Barbara x